Instrukcja archiwum zakładowego



Korzystający z dokumentacji przyjmuje na siebie odpowiedzialność za materiały, z których korzysta oraz za terminowy ich zwrot do Archiwum Zakładowego.. z dnia 11 czerwca 2003 roku.. URZĘDU GMINY KOWIESY.. OBOWIĄZKI ARCHIWISTY: współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie […]Przepisy kancelaryjno-archiwalne Normatywy kancelaryjno-archiwalne, czyli przepisy kancelaryjno-archiwalne to: instrukcja kancelaryjna, jednolity rzeczowy wykaz akt, który może być uzupełniony przez kwalifikator dokumentacji, instrukcja w sprawie organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego lub instrukcja w sprawie organizacji i […]§ 5.. Instrukcja określa organizację i zakres działania archiwum zakładowego Urzędu Gminy Kowiesy oraz zasady i tryb postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją nie archiwalną powstającymi w związku z działalnością w/w jednostki.Zarządzenie Nr 94/2003.. Powinien mieć przynajmniej wykształcenie średnie i ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny pierwszego stopnia.. .Archiwum zakładowe ma na celu gromadzenie całości dokumentacji w instytucji (po upływie określonego w instrukcji kancelaryjnej czasu jej przechowywania we właściwej komórce organizacyjnej), bez względu na to, do jakiej kategorii archiwalnej została zakwalifikowana.Instrukcja określa organizację i zakres działania archiwum zakładowego Urzędu Gminy Bargłów Kościelny oraz zasady i tryb postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną, powstającymi w związku z działalnością w/w jednostki.lokal archiwum zakładowego powinien być suchy, prawidłowo oświetlony, równomiernie ogrzewany w ciągu roku (ogrzewaniem centralnym), powinien posiadać sprawną instalację elektryczną i dobrą wentylację; pomieszczenia archiwum zakładowego powinny zawierać:zaŁĄcznik nr 3 do zarządzenia nr 10/2013 z dn. 23.09.2013 r. muzeum regionalne w siedlcach instrukcja w sprawie organizacji i zakresu dziaŁania archiwum zakŁadowegoUstawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, rozdz..

prowadzenia archiwum zakładowego.

L ANEGO WE WROCŁAWIU zwana dalej Instrukcj ą Archiwaln ą okre śla organizacj ę i zakres działania archiwum zakładowego oraz sposób post ępowania z materiałami archiwalnymiarchiwum zakładowego po upływie pełnych dwóch lat kalendarzowych, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku, dla którego powstał zbiór przesyłek w składzie.Archiwum Zakładowe PKP S.A. gromadzi materiały archiwalne (kategoria A) i dokumentację niearchiwalną (kategoria B) z jednostek organizacyjnych zlikwidowanego Przedsiębiorstwa Państwowego Polskie Koleje Państwowe (z lat 1945-2000), spółki „Polskie Koleje Państwowe Spółka Akcyjna" (od 01.01.2001) oraz innych spółek Grupy PKP .Instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego w Ministerstwie Infrastruktury, zwana dalej „instrukcją archiwalną", określa: 1) organizację, zadania i zakres działania archiwum zakładowego w Ministerstwie Infrastruktury,Ponadto, jak podkreśla instrukcja archiwalna, archiwum zakładowe przechowuje „dokumentację z przekazywania materiałów archiwalnych do właściwego archiwum państwowego" (§ 45.2)..

Do filii archiwum zakładowego przepisy instrukcji stosuje si ę odpowiednio.

Instrukcja o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego zwana dalej „instrukcją archiwalną", określa organizację, zadania i zakres działania archiwum zakładowego w [należy wpisać nazwę jednostki organizacyjnej], zwana dalej „[należy wpisać skrót nazwy jednostki organizacyjnej, jaki będzie stosowany w instrukcji .instrukcja o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego lub instrukcja o organizacji i zakresie działania składnicy akt.. Instrukcja ma na celu ułatwienie pracy w urzędach a także pozwala na szybkie odnalezienie danego dokumentu bez względu na fakt, czy znajduje się on w danej instytucji czy tez został on już przekazany do archiwum.. B, BE, Bc) niepotrzebnej do bieżącego urzędowania (działalności) i czasowym ich przechowywaniem, ewidencjonowaniem, udostępnianiem, brakowaniem oraz przekazywaniem .- archiwa zakładowe państwowych jednostek organizacyjnych i samorządów terytorialnych, .. nr 142 r. , poz. 1591 z 2001r., z późniejszymi zmianami) oraz § 8 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta w Czeladzi stanowiącego .Personel archiwum zakładowego (składnicy akt) Archiwista - pracownik lub pracownicy odpowiedzialni za prowadzenie i obsługę archiwum zakładowego (składnicy akt).. 6.Archiwum Zakładowego i wymaga pisemnej zgody władz..

Przejęcie dokumentacji przez archiwum zakładowe oznacza uznanie jej za dokumentację archiwum zakładowego.

INSTRUKCJA DOTYCZ ĄCA ORGANIZACJI I ZAKRESU DZIAŁANIA ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO AKADEMII EKONOMICZNEJ IM.. Burmistrza Miasta Czeladź.. 3.Instrukcja o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego zwana dalej „instrukcją archiwalną", określa organizację, zadania i zakres działania archiwum zakładowego w Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, zwanym dalej 'NFOŚiGW", oraz postępowanieArchiwum zakładowe - komórka organizacyjna w urzędzie, instytucji, przedsiębiorstwie lub organizacji społecznej zajmująca się przejmowaniem materiałów archiwalnych (kat.. 3 art. 16 Dz. U. z 2019 r. poz.553, następnie.. Przypisy [1] Rozporządzenie MSWiA z dnia 30 października 2006 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z dokumentami elektronicznymi (Dz.U.06 .Załącznik nr 2 do zarządzenia nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r. INSTRUKCJA w sprawie organizacji i zakresu działaniaInstrukcja archiwalna określa organizację, zadania i zakres działania archiwum zakładowego w Ministerstwie Sprawiedliwości, zwanym dalej "Ministerstwem", oraz postępowanie w archiwum zakładowym Ministerstwa, zwanym dalej "archiwum zakładowym", z wszelką dokumentacją spraw zakończonych, niezależnie od techniki jej wytworzenia .instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego wprowadzone Zarządzeniem nr 6/2020 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 10 stycznia 2020 r.Instrukcja określa organizację i zakres działania archiwum zakładowego Powiatowego Zakładu Katastralnego we Wrocławiu oraz zasady i tryb postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną spraw ostatecznie załatwionych, powstającymi w związku z działalnością Na podstawie art. 31 oraz art. 33 ust.1, 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j..

Nadzór merytoryczny nad działalno ści ą filii archiwum zakładowego sprawuje archiwista archiwum zakładowego.

W systemie tradycyjnym archiwum zakładowe mo że posiada ć filie, utworzone w zamiejscowych komórkach organizacyjnych Archiwum.. Zabrania się w szczególności: a) wyjmowania pism i dokumentów z udostępnionych lub wypożyczonych teczek,INSTRUKCJA O ORGANIZACJI I ZAKRESIE DZIAŁANIA ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO .. nr 2 jednolity rzeczowy wykaz akt izb i urzędów skarbowych), zmienione Zarządzeniem .4. w sprawie instrukcji dot.. Instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego UMB stanowiąca załącznik nr 3 do Zarządzenia nr 97/2019 Rektora Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z dnia 18.12.2019 r. § 30.1. nr 1- instrukcja w sprawie obsługi kancelaryjnej izb i urzędów skarbowych, zał.. 1.Przedmiot instrukcji..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt