Psp instrukcja kancelaryjna



organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego .. Instrukcja ws.. Tekst pierwotny.. nr 6.pdfInformacje o INSTRUKCJA Ia-1 KANCELARYJNA DLA SPÓŁKI PKP PLK SA - 7080236817 w archiwum Allegro.. Podstawowym systemem wykonywania czynności kancelaryjnych jest system tradycyjny z możliwością korzystania z narzędzi informatycznych do wspomagania procesu obiegu 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 1996 r. Nr 13, poz. 74, Nr 58, poz. 261, Nr 106, poz. 496 i Nr 132, poz. 622, z 1997 r.- Instrukcja kancelaryjna dla podmiotu działającego w systemie tradycyjnym wspomaganym przez system teleinformatyczny spełniający wymagania jak dla systemu EZD - Instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego w podmiocie działającym w systemie tradycyjnymInstrukcja kancelaryjna.. W KG PSP obowiązuje system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt,Nr 116, poz. 1243) i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz. U. Nr 112, poz. 1319, z 2003 r. Nr 69, poz. 636 oraz z 2006 r. Nr 127, poz. 885), .ZARZĄDZENIE NR 21 MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej..

Instrukcja kancelaryjna - załączniki.

Nr 14, poz. 67) w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt (JRWA) oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych1 Instrukcja kancelaryjna określa szczegółowe zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łodzi, zwana dalej „instrukcją".. Największa bezpłatna baza aktów prawnych.Zarządzenie Nr RK/0210/11/2015 Rektora Wyższej Szkoły Finansów i zarządzania w Białymstoku z dnia 22 stycznia 2015 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji kancelaryjnej, Jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego dla Wyższe.Instrukcja kancelaryjna.. Teczka wieloletnia § 53 ust.. Określone w instrukcji tryb i zasady wykonywania czynności kancelaryjnych zapewniają jednolity sposób tworzenia, ewidencjonowania i przechowywania oraz ochronę przed uszkodzeniem, zniszczeniem bądź .INSTRUKCJA KANCELARYJNA.. nr 1.pdf Jednolity wykaz akt zał.. W celu sprawnego obiegu dokumentów, ich przetwarzania oraz archiwizowania we wszystkich instytucjach państwowych, samorządowych oraz w ich jednostkach organizacyjnych obowiązuje tzw. instrukcja kancelaryjna, wprowadzona przepisami prawa..

Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów.pdf Instrukcja kancelaryjna - zał.

W pierwszym przypadku pismo dołącza się do akt sprawyPytanie: W szkole będzie obowiązywać nowa instrukcja kancelaryjna, rzeczowy wykaz akt oraz instrukcja archiwalna.. Akta osobowe) § 53 ust.. Udostępnił: Anna Żabicka (2007-05-30 10:58:56) Ostatnio zmodyfikował: Anna ŻabickaTitle (Microsoft Word - za\263 nr 1 instrukcja kancelaryjna.doc) Author: EPerlakowska Created Date: 12/27/2012 4:47:11 PMInstrukcja kancelaryjna - zbiór zasad i przepisów ustalających sposób postępowania z dokumentem, który wpływa do urzędu lub jednostki organizacyjnej przedsiębiorstwa (procedura obiegu dokumentu w administracji publicznej).. Niniejsza Instrukcja opracowana została w oparciu .Instrukcja kancelaryjna określa szczegółowe zasady, tryb i sposób postępowania z dokumentami jawnymi w Komendzie Głównej Policji, Wyższej Szkole Policji i szkołach policyjnych i zapewnia jednolity sposób tworzenia, ewidencjonowania i przechowywania dokumentów jawnych oraz ich ochronę przed uszkodzeniem, zniszczeniem bądź utratą.1.. Określone w Instrukcji tryb i zasady wykonywania czynności kancelaryjnych zapewniają jednolity sposób tworzenia, ewidencjonowania, klasyfikacji i przechowywania orazInstrukcja kancelaryjna Szkoła Podstawowa Nr 8 w Tychach - 8 - 4..

6 instrukcji kancelaryjnej teczki zbiorcze (np. obowiązuje nowa instrukcja kancelaryjna.

nr 2.pdf Instrukcja archiwalna - zał.. Czynności kancelaryjne na potrzeby sekcji zamiejscowych komórek organizacyjnych Komendy, które takie sekcje posiadają, wykonywane są na zasadach określonych w niniejszej Instrukcji, przez osoby wyznaczone ze stanu osobowego danej komórki organizacyjnej.. Sekretariat lub referent, po otrzymaniu pisma do załatwienia, sprawdza, czy pismo dotyczy sprawy już wszczętej, czy też rozpoczyna nową sprawę.. ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 18 stycznia 2011 r. (Dz. U. z 2011r.. Określone w instrukcji tryb i zasady wykonywania czynności kancelaryjnych zapewnia jednolity sposób tworzenia, ewidencjonowania i przechowywania oraz ochronę przed uszkodzeniem, zniszczeniem .Instrukcja kancelaryjna.. Data zakończenia 2017-12-16 - cena 14 zł2.. Instrukcja ws.. Wytworzył: Martyna Jarosz.. INSTRUKCJA KANCELARYJNA.. Instrukcja ma na celu ułatwienie pracy w urzędach a także pozwala na szybkie .Instrukcja kancelaryjna, zwana dalej Instrukcją określa organizację i metody pracy kancelaryjnej w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im.. RZECZOWY WYKAZ AKT .. Reguluje zasady postępowania z aktami zapewniając jednolity sposób ich tworzenia, ewidencjonowania i przechowywania.. Instrukcja kancelaryjna Uniwersytetu Wrocławskiego, zwana dalej „Instrukcją", określa szczegółowe zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych w Uniwersytecie Wrocławskim, zwanym dalej „UWr", oraz reguluje postępowanie w tym zakresie z wszelką dokumentacją, jeżeli przepisy prawa powszechnie1..

3.instrukcja kancelaryjna poniższe opracowania to pozycja Nr 1 w internecie - google.

Postanowienia ogólne Instrukcja kancelaryjna, zwana dalej instrukcją, określa zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych w Szkole Podstawowej Nr 8 w Tychach.. Aktualności Zatrzymano kłusownika ryb 2020-09-15; Podpalacz lasu został ukarany 2020-09-15;Instrukcja kancelaryjna określa szczegółowe zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych w podmiocie oraz reguluje postępowanie w tym zakresie z wszelką dokumentacją, jeżeli przepisy szczególne nie stanowią inaczej: 1) niezależnie od techniki jej wytwarzania, postaci fizycznej oraz informacji w niej zawartych oraz .Instrukcja kancelaryjna dla Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej (KG PSP), określa szczegółowe zasady, sposób i tryb postępowania z dokumentacją jawną w KG PSP i zapewnia jednolity sposób tworzenia, ewidencjonowania i przechowywania dokumentów jawnych oraz ich ochronę przed uszkodzeniem, zniszczeniem bądź utratą do .§ 53 ust.. SPIS TREŚCI DO RZECZOWEGO WYKAZU AKT.. organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego.. Instrukcja kancelaryjna obowiązuje od 01.01.1993 r. - Zarządzenie nr 9 KG PSP z dnia 24.12.1992 r. 15-07-30 08:47: 3.61MB: pobierz plik: Instrukcja kancelaryjna obowiązuje od 01.01.1993 r. - Zarządzenie nr 9 KG PSP z dnia 24.12.1992 r. Instrukcja kancelaryjna zmiany - Zarządzenie nr 8 KG PSP z dnia 23.12.1994 r. 15-07-30 08:42: 619.2KBInstrukcja Kancelaryjna dla Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej 7 organizacyjnej, symbolu klasyfikacyjnego z wykazu akt, numeru kolejnego sprawy ze spisu spraw i numeru kolejnego pisma w tej sprawie oraz dwie ostatnie cyfry roku kalendarzowego.. INSTRUKCJA O ORGANIZACJI I ZAKRESIE DZIAŁANIA SKŁADNICY AKT.. Stanisława Staszica w Pile.. 4 instrukcji kancelaryjnej (odrębne spisy spraw) Możliwość prowadzenia jednego segregatora przez wiele lat ze względu na znikomą ilość spraw.Kilkanaście minut temu w Dzienniku Ustaw w numerze czternastym z dnia 20.01.2011 pod pozycją sześćdziesiątą siódmą ogłoszono długo oczekiwane rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz.Przepisy kancelaryjno-archiwalne Normatywy kancelaryjno-archiwalne, czyli przepisy kancelaryjno-archiwalne to: instrukcja kancelaryjna, jednolity rzeczowy wykaz akt, który może być uzupełniony przez kwalifikator dokumentacji, instrukcja w sprawie organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego lub instrukcja w sprawie organizacji i […]3 Rozdział I.. Pracownicy szkoły zobowiązani zostali przez dyrektora do zapoznania się z tymi dokumentami.Instrukcja kancelaryjna, zwana dalej instrukcją, określa zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych w Zespole Szkół w Chrzypsku Wielkim..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt