Instrukcja kancelaryjna zhp



â ˘ Lista przesyłek.. § 17 Zasady organizacji pracy oraz działalności kontrolno-rewizyjnej komisji określa "Instrukcja w sprawie organizacji pracy komisji rewizyjnych ZHP" stanowiąca integralną część Regulaminu pracy .Nie mamy wyłączności na Museo (o ile wiem, rzadko kiedy do celów identyfikacji wizualnej podmioty opracowują własne fonty), tym niemniej Katalog identyfikacji wizualnej nie jest „propozycją odpowiedniego wydziału ZHP", tylko załącznikiem nr 2 do Instrukcji kancelaryjnej ZHP, obowiązującym w całym Związku od 1 stycznia 2013 r .Witamy w serwisie zapytaj.zhp.pl, gdzie możesz zadawać pytania i otrzymywać odpowiedzi od innych harcerzy.. Instrukcja określa: 1) sposób wykonywania prac kancelaryjnych i archiwalnych w ZHP na podstawie wykazu akt, stanowiącego załącznik do niniejszej instrukcji oraz zasad postępowania z tymi aktami od chwili ich powstania do czasu przekazaniaW niedzielę 20 stycznia 2013 roku, 40 osobowa reprezentacja hufca ZHP Starachowicewzięła udział w uroczystościach 150 rocznicy Wybuchu Powstania Styczniowego w Wąchocku.. Zasad organizacji oraz prowadzenia służbowej … Dokumenty ZHP: 1ZHP Chorągiew Gdańska ul. Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk NIP: 583-296-90-85. : (58) 301 13 27W dniu 21 lutego 2017 r. Główna Kwatera ZHP przyjęła dwa regulaminy: Regulamin Mundurowy oraz Instrukcja tworzenia i działania gromady, drużyny, kręgu i klubu specjalnościowego..

Instrukcja kancelaryjna zwana dalej â ź Instrukcjąâ , określa zasady i tryb.. Zal.

32291 00. fax 32291 84 Bank Zachodni WBK S.A. 3 OZielona Góra nr r-ku 69 1090 2532 0000 00063614 6102Instrukcja kancelaryjna powinna określać szczegółowe zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych w podmiocie oraz regulować postępowanie w tym zakresie z wszelką dokumentacją, jeżeli przepisy szczególne nie stanowią inaczej: 1) niezależnie od techniki wytwarzania dokumentacji, jej postaci fizycznej oraz informacji w niej .. Nr 8-Wzór spisu zdawczo-odbiorczego.Szczep używa pieczęci urzędowych zarejestrowanych w Komendzie Hufca zgodnie z instrukcją kancelaryjną ZHP.. POSTANOWIENIA WSTĘPNE INSTRUKCJA KANCELARYJNA ZWIĄZKU HARCERSTWA POLSKIEGO 1 Zasady obowiązujące w zakresie kancelaryjnym określają: - Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst jednolity Dz.U.. Błyskawiczna, tania wysyłka.. Możesz też zdobywać punkty za zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.. Normatyw ten określa przede wszystkim system kancelaryjny obowiązujący dla danego urzędu czy przedsiębiorstwa obieg dokumentów (), sposób rejestracji .INSTRUKCJA KANCELARYJNO-ARCHIWALNA A. z 2002 r. nr 171 poz ze zm.), - Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia .Instrukcja kancelaryjna - zbiór zasad i przepisów ustalających sposób postępowania z dokumentem, który wpływa do urzędu lub jednostki organizacyjnej przedsiębiorstwa (procedura obiegu dokumentu w administracji publicznej)..

Główna Kwatera ZHP ul. Marii Konopnickiej 6 00-491 Warszawa fax +48 22 339 06 06Instrukcja kancelaryjna.

Wzorów spisów, rejestrów, blankietów.Instrukcja kancelaryjna określa zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych w Muzeum Regionalnym w Siedlcach oraz reguluje postępowanie w tym zakresie z dokumentacją niezależnie od techniki jej wytworzenia, postaci fizycznej oraz informacji w niej zawartych, od wpływu lub powstania tej dokumentacji do przekazania jej .Instrukcja kancelaryjna Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze Zielona Góra 2014 .. Instrukcja określa sposób wykonywania prac kancelaryjnych w zhp na.. I 65-120 Zielona Góra, ul. Zjednoczenia 110 sekr.6832291 04. centr.. Załącznik· wzór nr 2 .. Bardziej szczegółowoOficjalne umundurowanie organizacji harcerskich ZHP, ZHR, SH, FSE.. Dokumentacja w hufcu prowadzona jest zgodnie z instrukcją kancelaryjną i podlega archiwizacji na podstawie odrębnych przepisów.. Tutaj pomaganie innym się opłaca!. Dolnym lewym rogu) kto sporządził dany dokument wg wzoru: pismo Koordynator czynności kancelaryjnych.. Wykaz dokumentacji hufca stanowi załącznik nr 1 do niniejszej instrukcji.. Istotnie w nowych wykazach akt dla sporej części dokumentacji zmieniono kategorię archiwalną, podwyższając ją.. Doc, Zał 1-3 do instrukcji kancelaryjnej, 2012-01-27 07: 14: 48, Kubaszewska Monika..

Szczegółowe określenie i uporządkowanie reguł pracy z dokumentami pozwala na minimalizowanie błędów (ideą jest ich wyeliminowanie, lecz nawet najdoskonalsza instrukcja kancelaryjna nie wpływa na czynnik ludzki).Nowa instrukcja kancelaryjna 2011.

Stan liczebny hufca Już w 2013 roku rusza pierwsza edycja Rajdu Silesia - nowego, innowacyjnego przedsięwzięcia turystyczno - kulturalnego nie tylko dla harcerzy.Instrukcja o działalności finansowej, gospodarczej i sprzętowej w drużynie ZHP Dokumenty ZHP: 2 Instrukcja Kancelaryjna ZHP Dokumenty ZHP: 1 Instrukcja ws.. Nr 2-Wzór kontrolki wpływów.. Poniżej przedstawiamy, jakie zmiany zaszły w wymienionych dokumentach: Regulamin Mundurowy ZHP: - dodano punkty 25 oraz 26, które dotyczą noszenia dodatkowej chusty w sposób skautowy oraz dopuszczono .Instrukcja „Kształcenie kadry w ZHP" obejmująca zmiany OKK, nowe standardy kursów drużynowych i kursów pwd oraz phm została przyjęta Uchwałą GK ZHP w dniu 3 stycznia 2017 r. Kontakt.. Organizacji i zakresu działania archiwów ZHP Dokumenty ZHP: 1 Wykaz akt ZHP Dokumenty ZHP: 1 Instrukcja ws.. Uroczystości rozpoczęły od odsłonięcia tablicy pamiątkowej na dworku MarianaLangiewicza.Instrukcje kancelaryjne pomagają sprawnie funkcjonować organom o różnej specyfice..

Obawy, że nie będzie jej dość w roku 2011, bo nie będzie ...Instrukcja kancelaryjna, zwana dalej „instrukcją", ustala zasady postępowania w zakresie: obiegu korespondencji i innych dokumentów, ich powstawania, przesyłania, ewidencjonowania, przechowywania w komórkach organizacyjnych oraz przekazywania do archiwum zakładowego w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Katowicach.INSTRUKCJA KANCELARYJNA ZWIĄZKU HARCERSTWA POLSKIEGO.

W Dzienniku Ustaw ukazało się długo oczekiwane rozporządzenie prezesa rady ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.Instrukcja kancelaryjna określa szczegółowe zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych w jednostce oraz reguluje postępowanie w tym zakresie z wszelką dokumentacją (jeżeli przepisy szczególne nie stanowią inaczej) niezależnie od techniki jej wytworzenia, postaci fizycznej oraz informacji w niej zawartych, począwszy od .Nowa instrukcja kancelaryjna - urząd „papierowy" czy „elektroniczny" Postępowanie z dokumentacją elektroniczną (wnioski elektroniczne, e-maile), wymagania organizacyjne i techniczne systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją, uporządkowanie postępowania z dokumentacją papierową, nowy sposób znakowania spraw - to tylko niektóre z zagadnień nowego aktu prawnego .Instrukcja kancelaryjna określa szczegółowe zasady, tryb i sposób postępowania z dokumentami jawnymi w Komendzie Głównej Policji, Wyższej Szkole Policji i szkołach policyjnych i zapewnia jednolity sposób tworzenia, ewidencjonowania i przechowywania dokumentów jawnych oraz ich ochronę przed uszkodzeniem, zniszczeniem bądź utratą.Nowa instrukcja kancelaryjna daje taką możliwość.. POSTANOWIENIA WSTĘPNE 1.. POSTANOWIENIA WSTĘPNE INSTRUKCJA KANCELARYJNA ZWIĄZKU HARCERSTWA POLSKIEGO 1 Zasady obowiązujące w zakresie kancelaryjnym .. IV.Obsługę techniczną CKR (biurową, kancelaryjną) zapewnia Główna Kwatera ZHP, a pozostałych komisji właściwe komendy harcerskie.. Warto przy tym zaznaczyć, że nie oznacza to natychmiastowego powiększenia potrzebnej powierzchni magazynowej..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt