Instrukcja archiwalna wzór



2 SPIS TREŚCI Rozdział 1.. Spis zdawczo-odbiorczy akt .doc l .pdf.. INSTRUKCJA ARCHIWALNA dla składnicy akt.. Jeden egzemplarz spisu pozostaje w archiwum zakładowym, dwa pozostałe .warunki i tryb wydawania oraz wzory świadectw, certyfikatów, zaświadczeń, aneksów, dyplomów państwowych i innych druków, w tym umieszczenie na wzorach znaków graficznych, o których mowa w art. 10 ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (Dz. U. z 2018 r. poz. 2153 i 2245 oraz z 2019 r. poz. 534 i 1287);INSTRUKCJA ARCHIWALNA SPIS TREŚCI: Rozdział 1 Przepisy ogólne.. Wzór wykazu spisów zdawczo-odbiorczych 3.. Karta udostępniania akt .doc l .pdf.. Instrukcja o organizacji i zakresie działania składnicy akt, zwana dalej „Instrukcją", określa zasady i tryb wykonywania czynności związanych z organizacją, zadaniami i zakresem działania składnicy akt w Szkole podstawowej nr 2 im.Organy państwowe oraz państwowe jednostki organizacyjne, organy jednostek samorządu terytorialnego oraz samorządowe jednostki organizacyjne zobowiązane są do opracowania w porozumieniu z Dyrektorem Archiwum Państwowego w Warszawie na podstawie art. 6 ust.. (wzór: załącznik nr 2), 3) karty udostępniania akt (wzór: załącznik nr 3), 4) protokoły o braku, uszkodzeniu lub zniszczeniu akt, 5) spisy zdawczo-odbiorcze materiałów archiwalnych przekazywanych do archiwum.2..

nr 7 do niniejszej instrukcji.Instrukcja archiwalna.

U. z 2006 r., Nr 97, poz. 673 z późn.. Konieczne jest również przeszkolenie pracowników, bez czego instrukcja kancelaryjna pozostałaby martwym przepisem wewnętrznym.Zalecane parametry temperatury i wilgotności powietrza (Załącznik do instrukcji archiwalnej stanowiącej załącznik nr 6 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.Przepisy kancelaryjno-archiwalne Normatywy kancelaryjno-archiwalne, czyli przepisy kancelaryjno-archiwalne to: instrukcja kancelaryjna, jednolity rzeczowy wykaz akt, który może być uzupełniony przez kwalifikator dokumentacji, instrukcja w sprawie organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego lub instrukcja w sprawie organizacji i […]instrukcji, c) karty udostępniania akt - zał.. w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Gdyni.. 3 pkt 3-6, oznacza liczbę teczek aktowych (pudeł, paczek) oraz, z wyłączeniem dokumentacji o której mowa w ust 3 pkt 5, liczbę metrów bieżących.. Logowanie użytkownika Wyszukiwanie zaawansowane.. W sprawozdaniu prezentowane są informacje dotyczące pozycji zapewniających stabilne finansowanie oraz pozycji wymagających stabilnego finansowania zgodnie z art. 427 rozporządzenia (UE) nr 575/2013.INSTRUKCJA ARCHIWIZOWANIA DOKUMENTÓW W MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W LIPNIE ..

Wzór karty wypożyczenia akt poza lokal archiwum/wykonania kserokopiiInstrukcja archiwalna; Jednostki organizacyjne przekazują normatywy kancelaryjno-archiwalne w jednym egzemplarzu, celem ich oceny.

CEL INSTRUKCJI 2.. Archiwum przekazuje drogą pisemną uwagi.. Protokół oceny dokumentacji niearchiwalnej.. Ilość, o której mowa w ust.. Wzór pieczęci urzędowej, wzory blankietów korespondencyjnych i pieczęci nagłówkowych stosowanych w jednostkach Policji lub komórkach organizacyjnych oraz wzory pieczęci do podpisu, a także zasady ich stosowania określają odrębne przepisy.. Normatyw ten określa przede wszystkim system kancelaryjny obowiązujący dla danego urzędu czy przedsiębiorstwa obieg dokumentów (), sposób rejestracji .Tutaj można pobrać wzory dokumentów dla archiwów zakładowych lub składnic akt w formacie .doc lub .pdf.. Archiwista nanosi w lewym dolnym roku każdej teczki aktowej lub na jej grzbiecie, a jeżeli teczka1 Załącznik do zarządzenia nr 944/07 Prezydenta Miasta Płocka z dnia 27 sierpnia 2007 roku INSTRUKCJA ARCHIWALNA SPIS TREŚCI 1.. Postanowienia ogólne (s. 3) .. (wzór spisu zdawczo-odbiorczego akt, stanowi Załącznik nr 8, Wzór spisu zdawczo-odbiorczego akt osobowych studentów, stanowi Załącznik nr 9, Wzór .1.. Przykładowe instrukcje kancelaryjne i archiwalne W Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych w Departamencie Kształtowania Narodowego Zasobu Archiwalnego przygotowane zostały przykładowe instrukcje kancelaryjne oraz instrukcje w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego.ilość materiałów archiwalnych przekazanych do archiwum państwowego; ilość wybrakowanej dokumentacji niearchiwalnej..

Instrukcje postępowania z dokumentacją ...Dodatkowo instrukcja kancelaryjna powinna zawierać załączniki takie jak schemat obiegu pism, wykaz akt oraz wzory druków i formularzy potrzebnych do realizacji założeń instrukcji (Krystek, 2001).

Spis materiałów archiwalnych technicznych .doc l .pdf.. Wykaz spisów zdawczo-odbiorczych .doc .Instrukcja Archiwalna.. zmianami) oraz rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16.09.2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej .Wzory formularzy wykorzystywanych w komórkach organizacyjnych: .. Spis zdawczo-odbiorczy materiałów archiwalnych przekazywanych do Archiwum Państwowego w Warszawie.. nr 5 i 6 do niniejszej instrukcji, e) protokoły oceny dokumentacji niearchiwalnej - zał.. Bardziej szczegółowoINSTRUKCJA ARCHIWALNA WYŻSZEJ SZKOŁY FINANSÓW I ZARZADZANIA W BIAŁYMSTOKU BIAŁYSTOK 2015 .. Wzór formularza spisu spraw przedstawia zał ącznik nr 2.. Po uznaniu normatywów za prawidłowe, Archiwum wskazuje, ilu kompletów normatywów wymaga do dopełnienia formalności (dwóch lub trzech).spisów zdawczo-odbiorczych, którego wzór określa załącznik nr 2 do instrukcji archiwalnej.. Numer spisu zdawczo-odbiorczego, wynikający z wykazu spisów zdawczo-odbiorczych, archiwista nanosi w prawym górnym rogu tego spisu.. Wzór rejestru akt udostępnionych na miejscu 4.. Opracowana na podstawie ustawy z 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwum (tekst jedn.:Dz..

Nasz podstawowy produkt to rozkład jazdy ułożony na zamówienie klienta - przewoźnika kolejowego, pasażerskiego bądź towarowego, sprzedawany na podstawie umowy w formie wyznaczonej trasy przejazdu.Wzory formularzy sprawozdawczych oraz instrukcja zostały określone w załączniku XII i XIII rozporządzenia 680/2014 (z późn.zm.).

ZAKRES DZIAŁANIA ARCHIWUM 3.1.Przyjmowanie i przechowywanie akt 3.2.Ewidencja akt 3.3.Udostępnianie akt 3.4.Odpowiedzialność korzystających za udostępnioną dokumentację 3.5.Brakowanie akt 3.6.Przekazywanie .. 6 Podstawa prawna Instrukcji Archiwalnej § 2 Podstaw ę prawn ą niniejszej instrukcji archiwalnej oraz działalno ści archiwum zakła- dowego Uczelni stanowi ą: .INSTRUKCJA ARCHIWALNA SPIS TREŚCI 1.CEL INSTRUKCJI 2.POSTANOWIENIA WSTĘPNE 3.ZAKRES DZIAŁANIA ARCHIWUM 3.1.Przyjmowanie i przechowywanie akt .. Zasady te reguluj ą odr ębne przepisy.. Załącznik nr 1 do instrukcji archiwalnej§ 1.. POSTANOWIENIA WSTĘPNE 3.. Wykaz akt stanowi jednolit ą, rzeczow ą, niezale żną od struktury organizacyjnej .. archiwalne dokumentacji wyst ępuj ące w ich działalno ści.Instrukcja kancelaryjna Szkoła Podstawowa Nr 8 w Tychach - 7 - 1) nowe pozycje (symbole i hasła klasyfikacyjne) utworzone przez rozbudowanie końcowych klas trzeciego i czwartego rzędu w wykazie akt w klasy bardziej szczegółowe przy zachowaniu oznaczeń kategorii archiwalnej i okresu przechowywania akt, ustalonego dla klas rozbudowanej;Instrukcja archiwalna, określająca organizację, zadania i zakres działania archiwum zakładowego oraz szczegółowe zasady i tryb postępowania z dokumentacją w archiwum zakładowym, .. Przy sporządzaniu projektu pisma należy wykorzystywać wzory i formularze przewidziane odrębnymi przepisami.Instrukcja kancelaryjna - zbiór zasad i przepisów ustalających sposób postępowania z dokumentem, który wpływa do urzędu lub jednostki organizacyjnej przedsiębiorstwa (procedura obiegu dokumentu w administracji publicznej).. Załącznik Nr 3 do Zarządzenia Nr 17/2012 Dyrektora PUP w Szczecinie z dnia 17.12.2012 r. INSTRUKCJA ARCHIWALNA SPIS TREŚCI: Rozdział 1 Przepisy ogólne Rozdział 2 Organizacja i zadania archiwum zakładowego .. Ustala się instrukcję kancelaryjną dla organów gmin i związków międzygminnych, określającą zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych w urzędach gmin i związków międzygminnych, w celu zapewnienia jednolitego sposobu tworzenia, ewidencjonowania i przechowywania dokumentów oraz ochrony przed ich uszkodzeniem, zniszczeniem lub utratą, stanowiącą załącznik do .Instrukcja archiwalna nie dotyczy zasad post ępowania z dokumentacja niejawn ą.. Wzór spisu zdawczo-odbiorczego 2..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt